tirsdag den 3. april 2012

Damn you..


Igår var hr. kæreste og jeg nede at handle lidt ind, så vi kunne lave en fødselsdagslagkage, da vi falder over twilight filmene.. Vi kommer til at snakke om, at ingen af os rigtig har set nogle af filmene, så vi ender med at købe 1, 2 og 3'eren, eftersom vi begge er nysgerrig efter, hvorfor der er så mange, der er helt fortabte i disse film. Vi så den første i går, og her til aften tog vi så lige New moon, (til dem, som skulle være i tvivl, er New moon nr. 2 i rækken) og jeg må indrømme, at jeg er solgt!! Jeg havde lyst til at sætte 3'eren på lige efter New moon var slut. Jeg ved ikke, hvad det er filmene gør, men de formår at fange mig lige fra start til slut! Er i også blevet fanget af Twilight? Eller kan i slet ikke klare filmene? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar