lørdag den 20. august 2011

Til døden jer skiller..


Årh, hvor jeg dog elsker bryllupper, de er så romantiske og smukke, og jeg har svært ved at lade være med at knibe en lille tåre - selv hvis det bare er i en film (Det kan dog til tider være lidt pinlig, hvis man er omgivet af en masse mennesker.)
Jeg står og skal til bryllup i nær fremtid, og ud over hvilken kjole og hvilke sko, jeg skal have på, og hvordan mit hår skal sidde, er mit dilemma, hvad skal man give brudeparret?
Det er et par midt i 40'erne, som skal giftes, og de har alt, så kunne godt bruge nogle gode råd. 
Hvad ville i give et brudepar i den alder, hvis i skulle til bryllup?

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har!:) er nu fast læser! Håber du gider læse min :)

    allthatstuff4you.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød, tak! Det er dejligt at vide, at nogle følger med i ens blog. Vil helt sikkert tjekke din ud ;)

    SvarSlet