søndag den 4. september 2011

I'm dreaming of..

..HUNTER GUMMISTØVLER 

Gummistøvler er jo helt uundværlige i det danske vejr, når det regner så meget! Hvis man går rundt med våde fusser en helt dag, fordi man startede dagen ud med at cykle i skole eller på arbejde i utætte sko, så bliver man lidt lettere irriteret eller også kan man ende med en dum forkølelse, og hvis der er noget jeg er dårlig til, så er det at være syg - jeg bliver utrolig pyller :D. 
Jeg synes at Hunter gummistøvler er utrolig skønne, de holder fødderne tørre og man ser samtidig lækker ud i dem. Nogle gummistøvler ligner man altså bare en klovn i eller også passer de ikke lige til ens  outfit, som man havde bestemt sig for at have på lige den dag, hvor det besluttede sig for at regne. 
Disse gummistøvler har altså stjålet mit hjerte!
Hvilken gummistøvle har røvet jeres hjerter? 

2 kommentarer:

  1. de er så skønne! Jeg har selv et par i sort? Hvad farve vil du allerhelst have?

    Kisses!
    Forresten, hvis du ikke allerede kender min blog glitteramalie.dk, så kig gerne forbi - det ville jeg blive rigtig glad for! :)

    SvarSlet
  2. Det er de nemlig! Jeg tror, at jeg ender med et par sorte, da de passer til det meste, men det kunne også være fedt med et par i enten gul, rød eller lilla, da det vil pifte ens efterår op.

    Jeg tager da lige en kigger ;)

    SvarSlet