lørdag den 25. februar 2012

Besat ?

Disse tre lækre par er fra bubblerom.dk, og kan findes her,  her, og her

Jeg tror nærmest, at jeg er blevet besat af sko, kan slet ikke få nok! Jeg kunne virkelig købe mig fattig i det. Kender i det? ;) Mit hjerte banker nok mest for Jeffrey Campbell for tiden. Han laver de smukkeste, mest unikke sko - og jeg har lyst til at eje hver og en af dem! 

Apropos sko, så har jeg travet dagen lang uden for i det blæsende vejr sammen med kæresten. Det var en vildt hyggelig dag, men nu også skønt at komme hjem i varmen igen - glæder mig simpelthen så meget til sol og sommer!
Smider nok lige nogle billeder ind fra dagens gåtur senere - jeg så noget, som jeg ikke har set før, så følg endelig med, når jeg afslører, hvad det er ;). 

Håber i har en fab' weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar