mandag den 27. februar 2012

Billedspam fra søndagens gåtur










Vi gik lige forbi Frellsen og tog flødeboller og varm kakao med os på turen, som vi nød nede ved havnen i et lille træskur, som i dagens anledning var fyldt med "skum", som i nok kan se ;).


Og så havde trivial pursuit-spørgsmål lige sneget sig med - og ja, det er "børne"spørgsmålene, kan næsten aldrig svare på de svære :D



De 2 overstående billeder, er det som jeg snakkede om i det tidligere indlæg - altså det, som jeg ikke havde set før. En gren som havde groet sig igennem et hegn. Jeg synes, at det så helt surrealistisk ud, og ikke noget, som man ser hver dag, så tænkte, at jeg lige ville dele det med jer ;). 


Aaarh, en der var glad for, at vi kom hjem i varmen igen. 

Jeg håber, at i har en skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar