torsdag den 6. oktober 2011

Når det regner..

'
..ville jeg ønske, at jeg havde Helly Hansen New Aden regntøjet, Hunter gummistøvlerne og sokkerne, som passer til. Så ville cykelturen til studiet være en fryd, og jeg ville nyde hvert et øjeblik! Jeg ville måske endda tage en lille omvej bare for at få lov til at have sættet på lidt længere tid :-D. Frem for en dag som i dag, hvor jeg startede dagen ud med at få et gratis bad, og en varevogn valgte endda at teste mit gamle regntøj for mig, da han kørte forbi mig og ramte en kæmpe(!) vandpyt.. Sikke en start på dagen. Jeg er glad for, at jeg langt om længe sidder hjemme i sofaen med mit dejlige varme tæppe og kan nyde et afsnit venner. Hvor er livet dog fantastisk! Håber i alle har en fabulous day! :-*

1 kommentar:

  1. Hej, du er velkommen i facebookgruppen "regntøj og gummistøvler" :) Mvh Allan

    SvarSlet