onsdag den 26. oktober 2011

Rest in peace..

Da jeg stod op i morges, var min første tanke: Hvor har vi det dog egentlig bare godt! 
Hele min krop var fyldt med lykke! Et par timer efter finder jeg ud af, at min veninde, som jeg boede med, mens jeg gik på gymnasiet, har mistet sin mor i dag.. 
Når døden kommer tæt på, begynder man at reflektere over livet, man bliver mindet om, at man skal huske at nyde hver eneste dag, da man ved aldrig, hvornår man skal her fra, og før man ved af det, er det for sent. 
Jeg har aldrig været god til at miste eller til at sige farvel, for det gør så fandens ondt. Hvor meget jeg end ønsker det, kan man desværre ikke gå igennem livet uden sorg. Jeg sender alle mine tanker til min skønne veninde i denne svære tid. 
Og til jer, kære læsere, husk, husk, HUSK at nyde livet, slip bekymringerne, gør ting som gør dig glad, vær dig selv og vær stolt over hvem du er. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar