mandag den 24. oktober 2011

New in





Jeg var til outlet messe for et lille stykke tid siden sammen med min bror. Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at skulle have noget, da jeg lige har smidt en masse penge på bøger til studiet, så jeg måtte hellere holde lidt igen. Meen så er det godtnok dumt at tage til et outletmesse, hvis man ikke må bruge penge! ALLE de fristelser! puuh, men jeg slap heldigvis levende igennem og det samme gjorde mit dankort ;). 
Jeg endte kun ud med støvlerne, neglelakkerne og ringene. Der var tre stk. neglelak for en flad 10'er - det var da for billigt til at lade være :D. 
Den sorte taske på det sidste billed købte jeg i lørdags i Sinnerup, da jeg lige var en smuttur nede i byen med kæresten. 
Igår købte min kæreste og jeg noget, som vi har snakket om i et stykke tid, kan i gætte, hvad det er? 
Håber i alle har haft en skøn weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar